Μικρός Κύριος

- αναλυτικές πληροφορίες για οποιοδήποτε αντικείμενο σας ενδιαφέρει μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας craftroom.gr

Για μικρούς κυρίους προτείνουμε ένα πολύ ιδιαίτερο θέμα βάπτισης - μπομπονιέρες και προσκλήσεις στολίζονται με ξύλινα και μπλε τυπωμένα παπιγιόν αντίστοιχα και στο ίδιο ύφος διακοσμούνται και τα υπόλοιπα στοιχεία της βάπτισης.

  • πρόσκλητήρια
Prosklitirio vaptisis papillon gia agorakiBaptism invitation little man with papillon and mustacheProsklisi vaptisis gia agori me thema little man
  • μπομπονιέρες
Mpomponieres baptisis me thema little man ksulino papillon kai moustakimpomponieres me gialia papillon moustaki baptisi agorimpomponiera  baptisis agori me thema mikros kurios
bomboniera vaptisis agori ksulia gualia mikros kuriosmpomponieres baptisis agori me thema papillon moustakiRige kasetines mpomponieres vaptisis gualia papillon
baptisi me thema papigion mpomponieres agorimpomponiera baptisis little man papigionpaidikh mpomponiera kasetina galazio rige ksulino papigion
mpomponiera papigion mikros kurios vaptisi agorimpomponiera kasetina paidiki rige papigion agorivaptisi me thema mikros kurios papigion ksulino
mpomponieres papigion galazio rige vaptisi agorimpomponieres gualia papigion moustaki vaptisi agoriksulino papigion paidiki mpomponiera tsantaki

  • σετ βάπτισης
baptish thema gualia moustaki papigion lampadaset vaptisis little man agori galazio rigelittle man kouti vaptisis gualia papigion moystaki
ksulino kouti vaptisis gualia papigion moustakikouti martirikwn ladoset vaptisi agori

  • ποδιά νονού
podia nonou papigion moustaki mikros kurios vaptisi


  • Για την ώρα της μεγάλης βουτιάς φτιάχνουμε υφασμάτινους φιόγκους σε ταιριαστά χρώματα με ξύλινα στοιχεία για τη διακόσμηση της κολυμπήθρας.
diakosmisi kolympithras vaptisi agori louloudia

  • βιβλίο ευχών
biblio euxwn little man ksulino papigion vaptisivivlio euxwn thema ksulino papigion vaptisi agori

  • μπουρμπουλήθρες
mpourmpoulithres vaptisi parti papigion moustaki mikros kuriosmoustaki papigion diakosmisi baptisis agori mpourmpoulithres

  • διακόσμηση τραπεζιού
diakosmisi baptisis xrusanthema mikros kuriossoupla kai mpourmpoulithres diakosmisi dwrakia baptisisdiakosmitika stik vaptisis agori papigion moustaki

  • μαρτυρικά
martirika vaptisis agori little man aspro mplemartiriko baptisis lefko stauroudaki mple kordelaki